Addicted

Assalamualaikum and hi!

[childish post]

Cuti sekolah dah start tapi aku mereput duduk rumah :( kau faham tak feeling nak keluar rumah pergi jalan-jalan tapi 'pama' kau tak bagi. rutin harian aku, tidur, makan, solat, tengok phone, tengok phone, tengok phone, tengok phone (ulang 1000x okay!). aku ingatlah jugak apa pengetua pesan sebelum habis sekolah ritu "cuti ni baca buku untuk tahun depan, buat latihan 6 JAM sehari (yg ni saya tak setuju tau pengetua)". Lepastu adalah beliau bebel lagi apatah tak ingat. balik rumah, aku baring atas katil tengok phone, bukak youtube. tahu tak apa misi aku waktu cuti ni? nak baca buku untuk tahun depan so nanti bila cikgu tanya siapa ada baca, aku angkatlah tangan. acah-acah riak tapi tak pun. sebab apa? sebab aku memang takkan baca :') keh keh.

then haritu aku scroll punya scroll dekat youtube ni, aku jumpa dia ni punya video aku tak ingat yang mana tapi dia ada recommend 1 game ni. nama dia LINE PLAY: Your Avatar World. aku memula macam malas nak download sebab memory dia banyak kottt?! Tapi lepas aku asyik hadap whatsapp, aku rasa nak download pulak. Muak kot setiap masa tengok whatsapp je :') lepas dah tunggu dia habis download and loading, aku pun try lah main. seghonok gila kot?! Ke aku je yang rasa game ni best sebab aku ajak kawan aku main then dia kata game ni bosan :( tapi aku still go on dengan game ni haha!

Kau boleh create avatar tu ikut appearence kau tapi ofcourse lah aku tak buat camtu . Heh.

Pastu boleh decorate bilik sendiri. Ni yang paling aku suka sebenarnya ;)

Ada game dalam game!

Bila main game ni, aku jeles betul dengan orang yang ada bilik lawa ni :( Aku baru nak acah-acah buat bilik jadi semua putih last-last jadi warna pelangi. Tapi aku recommend lah game ni kalau kau seorang yang bosan macam aku ni. Pastu boleh cari pakwe kawan jugak sebab ramai foreigner main game ni. Sorry for this boring and childish post haha! Bye.

-o-

2 comments:

~Hanie Ladyhlomanie~ said...

hehehe comel la entry adik ni.. xpe lau bosan buat la bnde luar biasa skit tpi jgn wt bnde haram da la ye... jge diri elok2 dan blaja pandai2.. ntok mase depan juge heheh~

Dina said...

Thank you kak :) hehe InshaAllah. betul tu. jangan buat benda bukan2 dah lah. tak pasal2 dapat dosa hihi. thank you for the advices ♥